Menu

Bestelling annuleren

Hoe kan ik een bestelling annuleren nadat deze is voltooid?

Het is niet mogelijk om een bestelling te annuleren, nadat deze is voltooid. Als de bestelling bezorgd is, kun je contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] of 088-0274300. Zij sturen een retourformulier en retournummer, waarmee je de artikelen retour kunt verzenden of retourneren in één van onze winkels. Indien je een artikel retourneert in een Xenos winkel, krijg je direct het bedrag terug.

Let op: als je er voor hebt gekozen om via AfterPay te betalen, dan is het niet mogelijk om te ruilen in een winkel. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice. Indien je een artikel via bijvoorbeeld PostNL retourneert, wordt het bedrag maximaal 14 dagen na ontvangst van de retourmelding bij Xenos aan je overgemaakt.

Hoe kan ik een bestelling annuleren tijdens het bestelproces?

Wanneer je nog in het bestelproces zit en de bestelling wilt annuleren, kan je door middel van de vorige knop onderin de pagina terug in het bestelproces. Je komt dan uiteindelijk weer in je winkelmandje waar je artikelen kan verwijderen of toevoegen. Of klik tijdens het bestelproces op het Xenos logo. Je keert hiermee direct terug naar de homepagina, waarna je via het winkelmandje je artikelen kunt verwijderen of nieuwe kunt toevoegen.