Menu

Status van mijn bestelling

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

De orderbevestiging is het bewijs dat de bestelling bij Xenos.nl goed is doorgekomen. Enkele minuten na het bestellen, ontvang je per e-mail de orderbevestiging. Niets ontvangen? Check je spam inbox om te kijken of de orderbevestiging daar per ongeluk terecht is gekomen. Als je vragen hebt over je bestelling, staat de klantenservice voor je klaar om je te helpen. Je kunt ons bereiken via 088-0274300 van maandag tot en met woensdag van 09:00 tot 18:00 uur, donderdag en vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur en zaterdag van 09:00 tot 18:00 uur of via [email protected].

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat kan ik doen?

We adviseren je om te kijken in je spam inbox. Misschien is de orderbevestiging per ongeluk daar terecht komen. Indien je de orderbevestiging niet ontvangen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.