Xenos Klantenservice - Kunnen wij je ergens mee helpen?


Bij de Xenos Klantenservice staan we graag voor je klaar. Heb je vragen of een klacht over het assortiment of over je bestelling? De Xenos klantenservice is van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar op 0416-674795, met uitzondering van feestdagen. Je kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@xenos.nl. Op werkdagen proberen wij zo spoedig mogelijk een reactie te sturen. Wij streven ernaar je e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Bij vragen adviseren wij je eerst bij onze veelgestelde vragen hieronder te kijken. Veel algemene vragen over het bestel- en leverproces, de betaalmogelijkheden, garantie en retourneren staan hier al voor je beantwoord. Staat je vraag er niet bij? Dan verwelkomen wij je graag bij onze Klantenservice.

Niet tevreden over de afhandeling van een klacht?
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.



Veel gestelde vragen
Bestellen
Betalen


Bezorgen
Garantie & Retourneren


Service & Contact

Xenos