Menu
  • Gratis afhalen en retourneren in 155 winkels
  • Gratis bezorging vanaf €35,-
  • Levertijd 1-2 werkdagen
  • Klantenbeoordeling van 9
  • Gratis aankoopbescherming

Nieuw: ontvang onze folder op Whatsapp!

Makkelijk en snel: Met onze nieuwe WhatsApp-service ontvang je nu onze folder rechtstreeks op je smartphone, helemaal gratis. Klik hierboven op de banner of scan de QR-code en mis nooit meer een actie!



Meest gestelde vragen

Heb je toch nog vragen? Kijk hieronder of jouw vraag erbij staat.



  • Hoe kan ik me aanmelden via mijn telefoon?
  • Meld je aan door op de banner te klikken als je deze pagina op je smartphone bekijkt.

  • Hoe kan ik me aanmelden via de computer?
  • Bekijk je deze pagina op je laptop/PC? Scan de QR code en je ontvangt onze folder via Whatsapp.

  • Hoe kan ik iemand anders uitnodigen?
  • Nodig al je contacten uit door dit bericht te kopiëren en te delen:

    Handig! Ik krijg nu de folder van Xenos via WhatsApp. Wil je dit ook? Klik dan op deze link: https://wa.me/message/33X5ZQLZZXXEP1

  • Hoe vaak ga ik een folder ontvangen?
  • Iedere keer als er een nieuwe folder is, delen we deze. Het is altijd op maandag en eens in de 1 tot 2 weken.

  • Ik krijg een foutmelding, wat moet ik doen?
  • Wat vervelend, neem contact met ons op via het contactformulier.

  • Ik zie iets leuks in de folder, kan ik deze via Whatsapp bestellen?
  • De aankoop van onze kleurrijke artikelen kan je bestellen door in de folder op het product te klikken. Je komt dan in onze webshop bij dat artikel en kunt het in onze webshop kopen.

  • Hoe zit het met mijn privacy?
  • Daarvoor verwijzen we je graag naar onze privacyverklaring.

  • Hoe kan ik me afmelden?
  • Je kunt elk bericht van Xenos beantwoorden met het woord STOP om jezelf af te melden voor de WhatsApp service. Je ontvangt een bevestiging dat je direct hebt uitgeschreven.

  • Wanneer ik me afmeld voor de folder, worden mijn gegevens dan helemaal verwijderd?
  • Bij het versturen van elke folder is er een mogelijkheid om jezelf af te melden voor onze Whatsapp service. Wil je je gegevens verwijderen uit onze database, dan kun je hiervoor een verzoek indienen bij onze klantenservice via het contactformulier.

  • Ik heb een vraag, kan ik deze via Whatsapp stellen?
  • Op dit moment is het nog niet mogelijk om een vraag te stellen via Whatsapp. Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

  • Wat wordt er gedaan met mijn gegevens?
  • De gegevens worden opgeslagen volgens de AVG richtlijnen. Voor meer informatie kun je onze privacyverklaring bekijken.

  • Wie heeft toegang tot mijn gegevens?
  • Alleen Xenos kan de door jou verstrekte persoonlijke gegevens inzien. Voor meer informatie kun je kijken op onze privacyverklaring.

  • Ik wil bellen met dit nummer, kan dat ook?
  • Als je belt met dit nummer, wordt je automatisch doorgeleid naar onze klantenservice.