- Categorieën
-
Woonaccessoires
-
Meubels
-
Kerst
-
Koken en Tafelen
-
Eten en drinken
-
Huishouden
-
Feest
-
Hobby
-
Reizen en Vrije Tijd
-
Cadeaus
- Uitgelicht
-
Acties
-
Nieuw
-
Trending
-
Inspiratie
-
Folder
- Gratis afhalen en retourneren in 160 winkels
- Gratis bezorging vanaf €35,-*
- Levertijd 2-4 werkdagen
- Klantenbeoordeling van 9
- Achteraf betalen mogelijk
- Gratis afhalen en retourneren in 160 winkels
- Gratis bezorging vanaf €35,-*
- Levertijd 2-4 werkdagen
- Klantenbeoordeling van 9
- Achteraf betalen mogelijk
Categorieën
- « Terug naar Home
- Garantie en klachten
Garantie en klachten
Garantie
Xenos streeft ernaar enkel artikelen te leveren van een uitstekende kwaliteit. Mocht het onverhoopt gebeuren dat je een beroep dient te doen op de wettelijke garantie of fabrieksgarantie, dan zullen we in overleg tot een geschikte oplossing komen. Een eventuele fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
De wettelijke garantie houdt in dat het product deugdelijk moet zijn. Je moet het product een bepaalde tijd op een normale manier kunnen gebruiken. Wat je van een product kunt verwachten, hangt af van de volgende zaken: wat wij als verkoper aangeven, wat er in reclame-uitingen is gezegd, het merk, de prijs en of het product nieuw of tweedehands is.
Ik heb een klacht, wat kan ik doen?
Indien je een klacht hebt over een product van Xenos of over onze dienstverlening, kun je deze bij voorkeur per e-mail aan ons kenbaar maken via [email protected], of telefonisch via 088-0274300. Je ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijk antwoord op je klacht. Op werkdagen proberen wij zo spoedig mogelijk een reactie te sturen. Wij streven ernaar je bericht binnen 24 uur te beantwoorden.
Onder de volgende omstandigheden is een product uitgesloten van garantie:
- Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen ten gevolge waarvan beschadigingen zijn ontstaan;
- Slijtage wat verwacht mag worden gedurende normaal gebruik;
- Indien u het product terugstuurt waarbij u zich beroept op de garantie, zonder vermelding van uw gegevens, kunnen wij niet achterhalen van wie het product afkomstig is en daarbij het verzoek niet honoreren.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
The Scent
Acties
Magazine: Kerst
Magazine: Sint