Menu

Klantenservice

Bij Xenos doen we er alles aan om een perfect product te leveren. Natuurlijk kan het voorkomen dat je een vraag hebt over het artikel of dat deze niet helemaal aan je verwachting voldoet. Hieronder vind je alle informatie over hoe wij voor je klaarstaan.

Meest gestelde vragen

  • Kan ik mijn online bestelling afhalen in een winkel?
  • Ja, je kunt een bestelling gratis afhalen in een van onze Xenos winkels. Kies tijdens het bestelproces voor deze optie en selecteer je favoriete Xenos winkel. Wij verzenden je bestelling dan naar deze winkel. Je ontvangt een Track & Trace code, zodat je weet wanneer je bestelling klaarligt om opgehaald te worden. Bij het ophalen in de winkel dien je een factuur (de bijlage van de opdrachtbevestiging e-mail die je hebt gekregen) te laten zien. Je kunt deze uitprinten of via een smartphone laten zien aan onze medewerkers.

    Het is niet mogelijk om producten met [email protected] bezorging af te halen in een winkel. Deze grote en/of zware producten kun je alleen thuis laten bezorgen.

    Let op! Wanneer een winkel wordt verbouwd, is het niet mogelijk om een bestelling in die winkel te laten bezorgen. Dit gaat in vanaf 3 weken voor de laatste verkoopdag en duurt t/m de heropening.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
  • Annuleren kan niet meer als je bestelling definitief afgerond en betaald is. Dit omdat we meteen aan de slag gaan in ons magazijn om je bestelling in te pakken. Je kunt natuurlijk wel je bestelling retourneren zodra deze bezorgd is.

  • Waar is mijn pakket?
  • Je kunt je online bestelling volgen met de Track & Trace code die je in de bevestigingsmail hebt ontvangen. We streven er naar om je bestelling de volgende dag te bezorgen, als je voor 20:00 uur op een werkdag hebt besteld. In een enkel geval kan het langer duren dan je van ons gewend bent. Mocht je 5 werkdagen na je bestelling nog geen pakket hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

  • Hoe retourneer ik mijn pakket?
  • Je kunt je online bestelling gratis retourneren in een van onze 150 winkels. Ben je niet in de gelegenheid om naar een van onze winkels te komen? Retourneer je pakket dan via een PostNL punt (op eigen kosten). Klik hier voor meer informatie over retourneren bij Xenos.

  • Er is iets mis met mijn pakket, een artikel ontbreekt / is beschadigd. Wat moet ik doen?
  • Wat vervelend! Maak een foto en stuur deze, samen met je ordernummer via dit formulier naar onze klantenservice. Eén van onze collega’s beantwoord je mail binnen 3 werkdagen om een goede oplossing te vinden.

Naar welke informatie ben je op zoek?

 

Neem contact met ons op

Bel ons op 088-0274300 (lokaal tarief)  Direct contact van 09:00 tot 18:00 uur*
Contactformulier  Antwoord binnen 1 tot 3 werkdagen
Persoonlijk bericht via Instagram @xenos_nl  Antwoord binnen 1 werkdag
Persoonlijk bericht via Facebook @XenosNL  Antwoord binnen 1 werkdag

* we zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur, en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.