Let op:
Bij de Xenos Klantenservice staan we graag voor je klaar. Heb je vragen of een klacht over het assortiment of over je bestelling? De Xenos klantenservice is van maandag tot en met woensdag van 09:00 tot 18:00 uur, donderdag en vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur en zaterdag van 09:00 tot 18:00 uur, telefonisch bereikbaar op 088-0274300, met uitzondering van feestdagen. Of stuur je bericht aan ons via het contactformulier.
Vragen betreffende Afterpay kun je rechtstreeks stellen aan de klantenservice van Afterpay. E-mail: [email protected] of via de telefoon: 020 7 230 270.
Op werkdagen proberen wij zo spoedig mogelijk een reactie te sturen. Wij streven ernaar je bericht binnen 4-6 werkdagen te beantwoorden.
Bij vragen adviseren wij je eerst bij onze veelgestelde vragen hieronder te kijken. Veel algemene vragen over het bestel- en leverproces, de betaalmogelijkheden, garantie en retourneren staan hier al voor je beantwoord. Staat je vraag er niet bij? Dan verwelkomen wij je graag bij onze Klantenservice.
Je ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijk antwoord op je klacht. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (via https://ec.europa.eu/consumers/odr/).