Menu

Klantenservice

Bij Xenos doen we er alles aan om een perfect product te leveren. Natuurlijk kan het voorkomen dat je een vraag hebt over het artikel of dat deze niet helemaal aan je verwachting voldoet. Hieronder vindt je alle informatie over hoe wij voor je klaarstaan.

Meest gestelde vragen

  • Waar is mijn pakket?
  • Je kunt je online bestelling volgen met de Track & Trace code die je in de bevestigingsmail hebt ontvangen. We streven er naar om je bestelling binnen 1-2 werkdagen te bezorgen. In een enkel geval kan het langer duren dan je van ons gewend bent. Mocht je 5 dagen na je bestelling nog geen pakket hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

  • Hoe retourneer ik mijn pakket?
  • Je kunt je online bestelling gratis retourneren in een van onze 150 winkels. Let op: indien je de bestelling via AfterPay betaalt, dan is het niet mogelijk om in een Xenos winkel te retourneren. Ben je niet in de gelegenheid om naar een van onze winkels te komen? Retourneer je pakket dan via een PostNL punt (op eigen kosten). Klik hier voor meer informatie over retourneren bij Xenos.

  • Er is iets mis met mijn pakket, een artikel ontbreekt / is beschadigd. Wat moet ik doen?
  • Wat vervelend! Maak een foto en stuur deze, samen met je ordernummer, naar onze klantenservice via dit formulier. Je kunt daarna meteen contact met ons opnemen via de telefoon en helpen we je direct verder aan de hand van je bericht.

 

Naar welke informatie ben je op zoek?

 

Neem contact met ons op

Instagram @xenos_nl  Antwoord binnen 1 werkdag
Facebook @XenosNL  Antwoord binnen 1 werkdag
Bel ons op 088-0274300  Direct contact van 09:00 tot 18:00 uur**
Contactformulier  Antwoord binnen 1 tot 3 werkdagen

** op donderdag en vrijdag tot 21:00 uur