Menu

Contact

Let op:

  • Het is tijdelijk niet mogelijk om je bestelling te laten bezorgen in een van onze winkels. Lees hier meer over onze maatregelen.
  • In verband met extreme drukte is de levertijd langer dan je van ons gewend bent. De levertijd die we momenteel hanteren is 4-10 werkdagen.
  • Wegens extreme drukte kan het voorkomen dat je nog geen Track & Trace code hebt ontvangen. Dit betekent dat je bestelling nog niet verzonden is naar PostNL. Zodra je de Track & Trace code hebt ontvangen wordt je bestelling verzonden naar PostNL en kan je de bestelling volgen.
  • Wegens drukte kan het voorkomen dat pakketten die uit meerdere dozen bestaan niet op hetzelfde moment bezorgd worden. Onze excuses.
  • Lees meer over onze maatregelen rondom het coronavirus en aangepaste levertijden op deze pagina.

Veelgestelde vragen rondom de lockdown en sluiting van winkels:

  • Kan ik mijn bezorgadres nog laten aanpassen?
  • Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij kunnen geen gegevens aanpassen i.v.m. fraude gevoeligheid.

  • Kan ik mijn online bestelling afhalen in een winkel?
  • Nee, het is tijdelijk niet mogelijk om je bestelling af te halen in een van onze winkels.

  • Waarom wordt mijn bestelling niet door PostNL geleverd?
  • In verband met de drukte op dit moment is het mogelijk dat we de bezorging van je pakket overdragen aan een andere transporteur zoals bijvoorbeeld RoutiGo, om de bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen.

  • Wat gebeurt er met mijn pakket die ik in een van jullie winkels heb laten afleveren?
  • Als er een bestelling van je in een van onze winkels ligt, nemen we contact met je op en zorgen we voor een passende oplossing.

  • Ik was niet thuis en nu is mijn bestelling bij een gesloten PostNL-punt bezorgd, wat nu?
  • De pakketten die op een gesloten PostNL-punt liggen omdat de ontvanger niet thuis was, bezorgen we opnieuw. Hierover worden ontvangers zo goed mogelijk geïnformeerd door PostNL. Je vindt de actuele locaties op www.postnl.nl/locatiewijzer.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren? Deze komt nu te laat voor de feestdagen.
  • Nee, dit is helaas niet mogelijk. We adviseren je om je bestelling alsnog te retourneren of te weigeren aan de deur.

  • Hoe kan ik mijn winkelaankoop nu retourneren?
  • Onze retourtermijn van 30 dagen wordt verlengd met de duur van de lockdown, zodat je daarna alsnog je aankoop kunt retourneren in een van onze winkels.

Contact klantenservice

Onze klantenservice is van maandag tot en met woensdag van 09:00 tot 18:00 uur, donderdag en vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur en zaterdag van 09:00 tot 18:00 uur telefonisch bereikbaar via 088-0274300. Met uitzondering van feestdagen. Of stuur je bericht aan ons via het contactformulier.

Op werkdagen proberen wij zo spoedig mogelijk een reactie te sturen. Wij streven ernaar je e-mail binnen 4-6 werkdagen te beantwoorden.

 

Wil je contact opnemen met één van onze winkels?

De contactgegevens van de Xenos winkels bij jou in de buurt vind je hier.

Verzoek m.b.t. het (uit)lenen van producten of het opvragen van beelden van Xenos?
Vertegenwoordigers van de media kunnen contact opnemen met de afdeling Communicatie via [email protected].

 

Gegevens Xenos B.V.

Telefonisch bereikbaar via 088-0274300
Bereikbaar via ons contactformulier
Schutweg 8 Waalwijk
KvK-nummer: 16032653
Btw-nummer: NL003328788B01