Menu

Contact

Veel gestelde vragen rondom de lockdown, levertijden en afhalen van winkels:

  • Kan ik mijn online bestelling afhalen in een winkel?
  • Vanaf woensdag 10 februari is het mogelijk om je bestelling op afspraak gratis af te halen in één van onze winkels. Lees hier meer over de manier hoe we het afhalen in de winkel op een veilige manier regelen.

  • Kan ik mijn bezorgadres nog laten aanpassen?
  • Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij kunnen geen gegevens aanpassen i.v.m. fraude gevoeligheid.

  • Waarom wordt mijn bestelling niet door PostNL geleverd?
  • In verband met de drukte op dit moment is het mogelijk dat we de bezorging van je pakket overdragen aan een andere transporteur zoals bijvoorbeeld Yourbrand.delivery, om de bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren? Deze komt nu te laat.
  • Nee, dit is helaas niet mogelijk. We adviseren je om je bestelling alsnog te retourneren of te weigeren aan de deur.

  • Kan ik mijn aankopen nu in de winkels retourneren?
  • Het is momenteel nog niet mogelijk om bestellingen te retourneren in onze winkels. Het is momenteel nog niet mogelijk om bestellingen te retourneren. We hebben onze retourtermijn verlengd. Wanneer Nederland uit de lockdown is heb je vanaf dat moment 30 dagen om je online bestelling gratis te retourneren in één van onze winkels. Je kunt je online aankoop wel retourneren via een PostNL pakketpunt.

 

Contact klantenservice

Onze klantenservice is van maandag tot en met woensdag van 09:00 tot 18:00 uur, donderdag en vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur en zaterdag van 09:00 tot 18:00 uur telefonisch bereikbaar via 088-0274300. Met uitzondering van feestdagen. Of stuur je bericht aan ons via het contactformulier.

Op werkdagen proberen wij zo spoedig mogelijk een reactie te sturen. Wij streven ernaar je e-mail binnen 1-3 werkdagen te beantwoorden.

 

Wil je contact opnemen met één van onze winkels?

De contactgegevens van de Xenos winkels bij jou in de buurt vind je hier.

Verzoek m.b.t. het (uit)lenen van producten of het opvragen van beelden van Xenos?
Vertegenwoordigers van de media kunnen contact opnemen met de afdeling Communicatie via [email protected].

 

Gegevens Xenos B.V.

Telefonisch bereikbaar via 088-0274300
Bereikbaar via ons contactformulier
Schutweg 8 Waalwijk
KvK-nummer: 16032653
Btw-nummer: NL003328788B01