- Categorieën
-
Woonaccessoires
-
Meubels
-
Kerst
-
Koken en Tafelen
-
Eten en drinken
-
Huishouden
-
Feest
-
Hobby
-
Reizen en Vrije Tijd
-
Cadeaus
- Uitgelicht
-
Acties
-
Nieuw
-
Trending
-
Inspiratie
-
Folder
- Gratis afhalen en retourneren in 160 winkels
- Gratis bezorging vanaf €35,-*
- Levertijd 2-4 werkdagen
- Klantenbeoordeling van 9
- Achteraf betalen mogelijk
- Gratis afhalen en retourneren in 160 winkels
- Gratis bezorging vanaf €35,-*
- Levertijd 2-4 werkdagen
- Klantenbeoordeling van 9
- Achteraf betalen mogelijk
Categorieën
- « Terug naar Home
- Xenos winkels
Xenos winkels
Xenos heeft zo'n 160 winkels, verspreid over het hele land. In onze Xenos werelden heten we je hartelijk welkom en laten we je onze kleurrijke winkels graag zien.


- Waar vind ik een Xenos winkel?
-
We hebben zo'n 160 winkels verspreid over het hele land. Kijk hier waar de dichtstbijzijnde winkel voor jou zit.
- Op welke manier kan ik betalen in een Xenos winkel?
-
In onze winkels kun je betalen met cash geld, pinpas en cadeaukaarten zoals de Xenos giftcard, VVV cadeaukaart en Huis & Tuin Cadeau. Je kunt echter niet in alle winkels met een creditcard betalen; dit is alleen mogelijk in grotere steden, zoals Amsterdam.
- Hoelang heb ik de tijd om mijn aankopen te ruilen of retourneren?
-
Je hebt 14 dagen de tijd om je winkelaankopen te ruilen of te retourneren.
- Krijg ik meteen mijn geld terug als ik iets retourneer in de winkel?
-
Bij een winkelaankoop ontvang je meteen je geld retour. Per pin als je ook per pin in dezelfde winkel betaald hebt als waar je retour brengt. Anders ontvang je de retourbetaling contant. Sale artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
- Kan ik een product dat ik online besteld heb, ruilen in een Xenos winkel?
-
Ja, je kunt er voor kiezen de bestelling gratis terug te brengen in één van onze winkels. Neem je bestelbevestiging, factuur of betaalbewijs mee. Dit kan je laten zien via je smartphone of neem het uitgeprint mee. Je meldt je in de winkel bij de kassa waar onze medewerkers je van dienst zijn. Je kunt of meteen een ander product kiezen of het betaalde bedrag retour ontvangen.
- Ik heb een klacht over een winkel, waar kan ik terecht?
-
Het meest handig is om een klacht te bespreken met de (plaatsvervangend) winkelmanager van de betreffende winkel. Mocht dit geen bevredigend antwoord opleveren, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen.
- Hoe weet ik of een product in een bepaalde winkel op voorraad is?
-
Onze winkels zijn allemaal verschillend qua oppervlakte en hebben daarom ook niet allemaal hetzelfde assortiment. Door de winkel te bellen, weet je zeker dat jouw favoriete Xenos product ook op voorraad is. En natuurlijk hebben al onze winkels een winkelbestelpunt, waardoor ze altijd ons grote magazijn binnen handbereik hebben voor jou als klant. Je vindt het telefoonnummer van je favoriete Xenos winkel op de winkelpagina.
- Kan ik mijn online bestelling afhalen in een Xenos winkel?
-
Ja, je kunt een online bestelling gratis afhalen in een van onze Xenos winkels. Kies tijdens het bestelproces voor deze optie en selecteer je favoriete Xenos winkel. Wij verzenden je bestelling dan naar deze winkel. Je ontvangt een Track & Trace code, zodat je weet wanneer je bestelling klaarligt om opgehaald te worden.
Het is niet mogelijk om producten met BK sneltransport bezorging af te halen in een winkel. Deze grote en/of zware producten kun je alleen thuis laten bezorgen.
Let op! Wanneer een winkel wordt verbouwd, is het niet mogelijk om een bestelling in die winkel te laten bezorgen. Dit gaat in vanaf 3 weken voor de laatste verkoopdag en duurt t/m de heropening.
Neem contact met ons op
| Chat met ons | |
| Bel ons op 088-0274300 (lokaal tarief) | |
| Persoonlijk bericht via Instagram @xenos_nl | |
| Persoonlijk bericht via Facebook @XenosNL |
* we zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur, en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.
The Scent
Acties
Magazine: Kerst
Magazine: Sint