Menu

Online bestelling gratis afhalen in Xenos winkel

Kan ik mijn bestelling afhalen in een Xenos winkel?

Je kunt ervoor kiezen om je bestelling gratis af te halen in een van onze Xenos winkels. Je kiest tijdens het bestelproces voor deze optie en selecteert jouw favoriete Xenos winkel. Wij verzenden jouw bestelling dan naar deze winkel. Bij het ophalen in de winkel dien je of een geprinte factuur (de bijlage van de opdrachtbevestiging e-mail die je hebt gekregen) mee te nemen of je kan de factuur op je smartphone tonen aan onze medewerkers.

Let op: Wanneer een winkel verbouwd wordt naar onze nieuwe Xenos wereld, is het tijdens deze periode niet mogelijk om je bestelling in die winkel af te laten leveren. Dit gaat in vanaf 3 weken voor de laatste verkoopdag en duurt t/m de heropening. Mocht een verbouwing in jouw favoriete Xenos winkel plaatsvinden, merk je dat doordat de keuze voor deze winkel niet te maken is om je bestelling af te halen.

  • Zijn er verzendkosten bij het afhalen in een winkel?
  • Nee, je kunt je online bestelling gratis afhalen in een van onze winkels.

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling kan afhalen in de winkel?
  • Nadat je online een bestelling hebt geplaatst en ervoor hebt gekozen om deze af te halen in de winkel, wordt je bestelling via PostNL verzonden naar de door jou gekozen winkel. Je ontvangt een Track & Trace mail van PostNL, zodat je kunt volgen wanneer jouw pakket wordt geleverd in de winkel.

  • Hoe kies ik voor afhalen in de winkel?
  • Plaats je favoriete artikelen in je winkelmandje en ga verder naar ‘bestellen’. Na het invullen van je gegevens in de eerste stap, kun je in de tweede stap van kiezen voor de bezorgmethode ‘afhalen in de winkel’. Selecteer een winkel en doorloop de rest van de stappen om de order te plaatsen en af te rekenen.

  • Zijn alle artikelen beschikbaar voor afhalen in de winkel?
  • Indien je een groot artikel bestelt dat wordt geleverd met [email protected], dan is het niet mogelijk om de bestelling af te halen in de winkel.