Menu

Bestelling afhalen in Xenos winkel

Let op:

  • Wegens drukte bij PostNL is de levertijd langer. De levertijd die we momenteel hanteren is 1-3 werkdagen.
  • Wegens drukte kan het voorkomen dat pakketten die uit meerdere dozen bestaan niet op hetzelfde moment bezorgd worden. Onze excuses.
  • Lees meer over onze maatregelen rondom het coronavirus en aangepaste levertijden op deze pagina.

Kan ik mijn bestelling afhalen in een Xenos winkel?

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling af te halen in een van onze Xenos winkels. Je verzendt de bestelling dan naar de betreffende winkel. Tijdens het bestelproces kun je deze optie kiezen en de gewenste winkel aangeven. Bij het ophalen in de winkel dien je of een geprinte factuur (de bijlage van de opdrachtbevestiging e-mail die je hebt gekregen) mee te nemen of je kan de factuur op je smartphone tonen aan onze medewerkers. Wanneer je bestelling in de winkel is geleverd heb je drie weken de tijd om je bestelling op te halen.

 

Let op: wanneer een winkel verbouwd zal worden, is het niet meer mogelijk om drie weken voor de laatste verkoopdag een bestelling in de desbetreffende winkel af te laten leveren. Als de winkel weer open is, is het weer mogelijk om bestellingen bij de winkel af te laten leveren, zoals je van ons gewend bent. Kijk voor het overzicht van aankomende verbouwingen hier.

 

Zijn er verzendkosten bij het afhalen in een winkel?

Voor verzending naar een Xenos winkel berekenen we geen verzendkosten. Benieuwd naar de status van de verzending van je bestelling? Met de Track & Trace code kun jij de bestelling volgen.