Menu

Kortingscodes

Op dit moment is er een algemene kortingscodes voor Xenos. Deze ontvang je na inschrijving op onze nieuwsbrief. Lees hieronder snel verder hoe je van jouw persoonlijke korting kan profiteren. Daarnaast is er ieder weekend een weekenddeal. 

Er zijn regelmatig kortingscodes en winacties in omloop waarvan Xenos niet de organisator is, maar waarbij de naam van Xenos wordt misbruikt. Kortingscodes en winacties die gecommuniceerd worden via externe websites gelden niet. In de berichten worden vaak Xenos cadeaubonnen ter waarde van honderden euro’s aangeboden. In deze zogenaamde 'phishing-acties' worden onze naam en het logo misbruikt om persoonlijke gegevens te verzamelen. Trap hier niet in, het gaat om oplichterij.

Winacties van Xenos zijn op Facebook altijd gekoppeld aan de Facebookpagina www.facebook.com/XenosNL of Instagram @Xenos_NL. Deze acties worden rechtstreeks doorgelinkt naar een webpagina van Xenos.nl. De website van Xenos is te herkennen aan de URL, deze begint altijd met www.xenos.nl.

E-mails en nieuwsbrieven van Xenos kun je herkennen aan de afzender met het Xenos e-mailadres: [email protected]

Hoe kan ik een kortingscode inwisselen?

  1. Als je een geldige kortingscode hebt ontvangen, dan voeg je deze toe in de tweede stap van het bestelproces.
  2. Onder de betaalmethodes kun je de kortingscode bij ‘Ik heb een kortingscode’ toevoegen.
  3. Per bestelling kun je één kortingscode toevoegen. Kortingscodes zijn niet van toepassing op Xenos cadeaukaarten.

Let op: per adres kun je eenmalig een nieuwsbrief-kortingscode gebruiken. De nieuwsbrief-kortingcodes zijn alleen van toepassing op de Xenos webshop.

Ik heb 2 of meer kortingscodes, hoe gebruik ik deze in één bestelling?

Normaliter kun je per bestelling slechts één kortingscode / vouchercode gebruiken. Het is dus niet mogelijk om meer dan één code in te voeren. Zo kan je bijvoorbeeld niet twee maal gebruik maken van de nieuwsbrief korting in één bestelling.

Kortingscode werkt niet (meer)?

Helaas kan het voorkomen dat je een kortingscode hebt ingevuld maar deze niet door het systeem wordt geaccepteerd. Dit kan komen doordat je de code eerder hebt gebruikt maar bijvoorbeeld je bestelling niet hebt afgerond. Het systeem kan afhankelijk van waar je in het bestelproces zat de kortingscode als gebruikt zien waardoor je de code niet opnieuw kunt gebruiken. Mocht dit voorkomen, kun je altijd even contact opnemen met de Klantenservice. Zij kijken dan samen met jou naar een geschikte oplossing.